Verejné predstavenie finalistiek MISS 2004

V Košiciach odštartovali castingy na Miss 2004
13. januára 2004
Rozbehlo sa hlasovanie MISS SYMPATIA a MISS INTERNET
15. marca 2004

Bratislava (24. január 2004). Verejným predstavením finalistiek v bratislavskom hoteli Holiday Inn vstupuje súťaž krásy MISS 2004, ktorú organizujú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA, do ďalšej etapy. Úradujúcimi slovenskými kráľovnami krásy sú však až do tohtoročnej finálovej korunovácie ešte stále MISS 2003 Adriana Pospíšilová, I. VICEMISS 2003 Miroslava Luberdová a II. VICEMISS 2003 Simona Slobodníková. Projekt MISS 2004 má niekoľko etáp. Samotná súťaž bola vyhlásená vlani na jeseň. V tomto roku sa podobne ako v minulom do súťaže prihlásilo takmer tisíc slobodných a bezdetných dievčat, so slovenskou štátnou príslušnosťou, výškou nad 170 cm a vo veku od 18 do 24 rokov. Prihlásené uchádzačky boli potom pozvané na jeden zo štyroch výberových castingov. Tie sa uskutočnili v polovici januára v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. Presne pred týždňom sa na neverejnom semifinále rozhodlo o definitívnom obsadení finálovej dvanástky. Po verejnom predstavení finalistiek médiám, reklamným partnerom ako aj širokej verejnosti ich v polovici februára čaká najprv týždňové sústredenie v bratislavskom hoteli Holiday Inn a koncom marca druhé sústredenie v hoteli Permon v Podbanskom. Slávnostné finále sa uskutoční v bratislavskom Istropolise v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu 17. apríla 2004. Organizátori sa opäť budú snažiť pripraviť divácky atraktívny program, ktorý v minulom roku dosiahol sledovanosť 46 %. Korunku Miss 2004 odovzdá Adriana Pospíšilová, ktorá tak symbolicky zavŕši svoje jednoročné vládnutie. Rovnako ako v minulosti si aj súťaž MISS 2004 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného pôjde o ročnú honorovanú zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW či exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, luxusný osobný automobil, exotické zájazdy a mnoho hodnotných cien pre ďalšie úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy – Miss World, Miss International či Miss Europe. Na víťazku hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2004, takisto čaká osobný automobil BMW. Výherca ďalšieho automobilu BMW bude vyžrebovaný spomedzi účastníkov diváckeho SMS hlasovania, ktoré počas minuloročnej premiéry zaznamenalo rekordných 240 tisíc hlasov. Okrem toho bude počas priameho prenosu vyhlásená a patrične odmenená aj MISS PRESS, ktorá vzíde z hlasovania akreditovaných novinárov či MISS INTERNET či MISS najkrajšie vlasy – MISS Wella Design.


Generálnymi reklamnými partnermi Miss 2004 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky a vyhlasovateľ súťaže Miss Wella Design, BMW – radosť z jazdy umocnená lifestylovými doplnkami a oblečením BMW, cestovná kancelária Hydrotour a týždenník Markíza.
Hlavní reklamní partneri: BAŤA, Reebok, Bartolomei Finance – obchodník na svetových finančných trhoch, Galéria Galant – Juraja Tkáčika a hotel Holiday Inn.
Reklamní partneri: obchodná značka ZEBRA, DIESEL, Karlovarské minerální vody – výrobca Aquila Aqualinea oficiálneho nápoja MISS 2004, AVON Cosmetics, hotel PERMON, GAMO Banská Bystrica.
Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov.
Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Okey Top Rádio, denníky Nový čas, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Rodina, mesačníky Eva, Ženský magazín, Auto Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA a tlačová agentúra Slovenskej republiky. Špeciálne poďakovanie za mediálnu spoluprácu patrí Rádiu Kiks, N Rádiu, Rádiu Dúha a Žilinskému večerníku.

Zdieľajte