MISS 2004 odštartovala!

Ďalší úspech Slovenska na Miss International
8. októbra 2003
Adriana Pospíšilová odcestovala na Miss World 2003
12. novembra 2003
Ďalší úspech Slovenska na Miss International
8. októbra 2003
Adriana Pospíšilová odcestovala na Miss World 2003
12. novembra 2003

Tlačová konferencia hlavných organizátorov v bratislavskom hoteli Holiday Inn odštartovala nový ročník súťaže krásy MISS, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 17. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2004, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, sa opäť pokúsia v priamom prenose pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť naposledy dosiahla 46 %. Projekt MISS 2004 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca tohto roka na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov. Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky vyplnené prihlášky v Produkčnom dome FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia od 13. do 16. januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 24. januára 2004 verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkou. Druhou etapou súťaže MISS 2004 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer. Záverečnou etapou projektu MISS 2004 je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2004 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW Compact a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW Compact, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2004 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky a vyhlasovateľ súťaže MISS Wella DESIGN, BMW – radosť z jazdy umocnená lifestylovými doplnkami a oblečením BMW a cestovná kancelária Hydrotour.
Hlavní reklamní partneri: BAŤA, Reebok, Bartolomei Finance – obchodník na svetových finančných trhoch, Galéria Galant – Juraja Tkáčika a hotel Holiday Inn.
Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Rodina, mesačníky Eva, Ženský magazín, Auto Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA a TASR.

Zdieľajte