Hlasovanie Miss Sympatia a Miss Internet už rozbehnuté

Missky modelkami
15. marca 2006
Finále Miss 2006 v znamení zmien a noviniek
6. apríla 2006
Missky modelkami
15. marca 2006
Finále Miss 2006 v znamení zmien a noviniek
6. apríla 2006

Jasným signálom, že finále Miss 2006 sa blíži, je štart diváckeho hlasovania o najsympatickejšiu finalistku. Počas piatich týždňov si môžu vybrať svoju favoritku prostredníctvom upútaviek v TV Markíza a portrétov finálovej dvanástky, uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Život, Slovenka, Star a mesačníkoch Eva, Rebecca, Miau, goldMan, goldCar. Súčasťou celostranovej inzercie sú pravidlá hlasovania o Miss Sympatia 2006. Hlasuje sa formou SMS správ, ktoré pokračuje aj v priamom prenose do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky. Jej meno sa dozvieme v priamom prenose finále Miss 2006 20. apríla. Miss Sympatia získa osobný automobil BMW radu 1 a vyžrebovaný účastník SMS hlasovania získava finančnú výhru 500 000,- Sk. Jeho meno osobne vyžrebuje Miss Sympatia v relácii Doma s Markízou, v pondelok 24. apríla 2006. Podrobné pravidlá hlasovania o Miss Sympatia nájdete na www.forza.sk.

Svoje sympatie majú možnosť vyjadriť aj užívatelia internetu. Ich hlasy rozhodnú o Miss Internet a hlasovať môžu od 17. marca do 19. apríla 2006 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade čaká na víťazku atraktívna cena a tak isto si na svoje príde aj vyžrebovaný výherca. Miss Internet, ktorej meno sa dozvieme v priamom prenose 20. apríla získa televízor Panasonic a vyžrebovaný výherca z účastníkov internetového hlasovania sa stane majiteľom poukazu na nákup tovaru v hodnote 30.000,- Sk, ktorý venuje MANIA, špecializované predajne slnečných okuliarov.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, Toshiba, farmaceutická spoločnosť Schering a Slovenské liečebné kúpele Turčianské Teplice. Reklamnými partnermi sú Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie, Moravia Energo a Víno Nitra.  Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Pupa shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová, Panasonic Slovakia, InetPRO, OKAMEA. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.

Zdieľajte